Suksesshistorie Telenor

Bransje: Telecom Tjenester: Installasjon, kundeservice, prosessoptimalisering og logistikk Hvor: Hele Norge

Mål: Utvikle et partnerskap med fokus på optimale kundereiser

Telenor Norge AS er landets største digitale tjenesteleverandør innenfor innhold- telekommunikasjon- og datatjenester. Telenor har 3400 medarbeidere fordelt på 23 kontorer i hele Norge, og er en del av Telenor Group, som har virksomhet i åtte land. Telenor jobber hver dag for å lede an i digitaliseringen av Norge, og for å få til dette trenger de dyktige partnere som kan installere de nye produktene. Inselo startet sitt partnerskap med Telenor i 2019, og har siden den gang bygd dette sten for sten, ved å være en offensiv og samarbeidsvillig partner. Siste tilskudd er at Inselo har overtatt all sluttbruker logistikk for Telenor Norge i tillegg til at vi vil levere installasjontjenester for all Telenor sine konsument kunder på trådløst bredbånd. Utover dette, er Inselo en viktig pådriver og rådgiver for forbedringer i Telenors totale kundereiser. Det sikres gjennom et tett samarbeid og kontinuerlig forbedringsarbeid med Inselos learning loop- metodikk.

Våre resultater:

Innovasjon

Inselo er rådgiver som utfordrer Telenor til å bli bedre, gjennom forslag om nye metoder og konsepter som skaper bedre kundeopplevelser.

Kundefornøydhet

Inselo har utført flere titalls tusen installasjoner for Telenor med en kundefornøydhet på 9,3 av 10. 54% av alle kunder har svart på målingen. Inselo leverer også topp på andre KPIer.

Fellesskap

Godt og bærekraftig samarbeid som leder til positive ringvirkninger for Telenor, Inselo og våre små installasjonspartnere som gir alt hver dag som Telenor sine beste ambassadører.

We create together

– Dette er det jeg er mest stolt av i Telenor, sier Trygve Jarholt, partner ansvarlig i Telenor AS, og peker mot verdikoden. Verdiene stiger fra gulvet mot taket: Keep promises, Be respectful, Always explore og Create together. – Verdisynet deres sammenfaller perfekt med vårt. Det er nok en av årsakene til at samarbeidet går så bra, sier CEO i Inselo, Jan-Ole Skubberud, og stiller følgende spørsmål til Trygve: – Føler du vi i Inselo lever opp til ordene? – Helt klart. Inselo er en spennende og annerledes partner som kommer inn med en ny tilnærming og annen innsikt enn de tradisjonelle partnerene vi har hatt, både når det kommer til kundeopplevelsen men ikke minst hvordan dere utvikler bransjen. Dere utfordrer oss på en positiv måte, forteller Trygve entusiastisk før han spør Jan-Ole om ikke også Telenor er med på å utvikle Inselo som selskap. – Oh Yes. Samarbeidet med Telenor bidrar til å gjøre oss til et enda mer profesjonelt selskap. Dere har hjulpet oss både på kvalitet og HMS- området. Ikke minst er dere nå en viktig sparringspartner for oss på bærekraft. Sammen blir vi bedre gjennom gjensidig læring, svarer Jan-Ole. Trygve drar på smilebåndet og nikker samtykkende.

Logistikk for Telenor

Inselo er stolte av at vi ble valgt til å håndtere all logistikk for Telenor mot konsument- og forretningsmarkedet i Norge. –Telenor Norge valgte Inselo fordi de setter kunden i fokus og har effektive prosesser med digitalisering som verktøy. Videre har Inselo god innsikt i dette viktige området med flere operatører på kundelisten. Forteller Anna Måsender, direktør for Telenors infrastrukturdivisjon

Installasjon for Telenor

Inselo er stolte av at vi fra januar 2025 håndterer all profesjonell installasjon av Telenor sitt trådløst bredbånd mot konsumentmarkedet i Norge. – Vi har vært meget fornøyde med samarbeidet med Inselo de siste årene. De har levert meget godt på alle parametere, ikke minst på kundetilfredshet. Vi er trygge på at Inselo vil fortsette å levere høy kvalitet og god service til våre kunder i årene som kommer og ser frem til at de kan optimalisere leveransen ytterligere for Telenor og våre kunder. Sier Birgitte Engebretsen, administrerende direktør i Telenor Norge. – Merkevaren Inselo er for meg en positiv kundeopplevelse. Når vi går igjennom data og sammenligner dere med andre, ser vi at Inselo har en betydelig høyere score enn alle de andre, forteller Trygve Jarholt i Telenor. Vi i Inselo gleder oss til å levere ennå flere optimale kundereiser for Telenor i årene som kommer.

Noen glimt fra hverdagen som Telenor ambassadør

Det er fantastisk at Inselo har et økosystem hvor dere aktivt følger opp alle kundene og installatørene. Telenor er veldig fornøyd med at Inselo de siste årene har hjulpet så mange fornøyde Telenor kunder

-- Trygve Jarholt - Partneransvarlig Telenor

Hei!

Ta kontakt med meg for en hyggelig prat. Våre modulbaserte og skalerbare kundereisekonsepter vil gi deg mer fornøyde kunder, øke inntektene dine og redusere kostnader og risikoprofil. Jeg brenner for opplevelser og samler på magiske reiseøyeblikk. Det jeg elsker med å reise, er møtene med nye kulturer og mennesker. Det gir meg nye perspektiver og er sunt for sjelen. Jeg er utdannet siviløkonom, og har 15 års variert arbeidserfaring fra økonomi, risiko, forretningsutvikling og ledelse fra SN Power, ABB, Infocare og nå i Inselo. Når du kontakter meg, møter du en positiv, genuin, kreativ og analytisk person som brenner for å sette sammen den beste løsningen for din bedrift. Jeg vil jobbe for at enda flere kunder skal oppleve magi i møtet med din merkevare. Gleder meg til å høre fra deg, sammen finner vi den beste løsningen. Vennlig Hilsen

Terje Stokke

COO | Inselo Gruppen
Tel: +47 945 23 841

Kontakt vår rådgiver

Skjemaet kan ikke brukes til å bestille installasjon, klikk her for support.

Send inn

Inselo er en forretningspartner som brenner for de optimale kundereisene. Vi leverer løsninger innen logistikk, installasjon og kundeservice for både store og små selskaper i hele Skandinavia.

Kontakt

2300 5990
support@inselo.no

Adresse

Inselo Norge AS
Vige Havnevei 4
4633 Kristiansand
@Inselo 2024