Vi er spesialister på leveranse av riksdekkende installasjonstjenester av blant annet varmepumper, trådløst bredbånd, fiber, robotgressklippere, elbilladere og smarte hjem. Det at du blir fornøyd er det viktigste for oss. Om du ikke finner svaret på det du leter etter kan du kontakte oss via kontakt oss knappen over eller via telefon 2300 5990. Vårt kundesenter er åpent på telefon mellom 0930-1130 og 1200-1400 alle virkedager.
Når vi mottar en ordre kontakter vi deg innen 2 arbeidsdager via SMS eller telefon for å avtale tid og få svar på noen kontrollspørsmål knyttet til din installasjon. Om du ikke tar telefonen eller svarer oss vil ringe deg igjen. Etter booking vil du få bekreftelse på SMS med tilgang til ditt oppdrag.
Oppmøte innenfor tidsintervallet du har fått, morgen 08-12 eller ettermiddag 12-16. Vi sender deg en påminnelse på sms 1-3 dager før besøket og montør vil kontakte deg ca 30 minutter før ankomst. Endring eller avbestilling må meldes senest 2 virkedager før avtale, på noen oppdrag gjelder klokken 12 dagen før.
Installatøren går igjennom oppdraget med deg før arbeidet utføres i henhold til vår tjenestebeskrivelse. Montør vil holde deg oppdatert om arbeidet og eventuelle endringer. Til slutt vil installatøren gi deg en demonstrasjon av ditt nye produkt med en enkel opplæring.
Montør gjennomgår utført arbeid med deg før han går. Etter besøket vil du motta en kvittering på epost og et kundefornøydhetsspørsmål på SMS. Om det er noe du skal betale vil du motta en egen sms fra Walley. Om du har spørsmål eller lurer på noe les våre FAQ lenger ned eller trykk på kontakt oss knappen nede til høyre.
Inselo er en forretningspartner som brenner for de optimale kundereisene. Vi leverer løsninger innen logistikk, installasjon og kundeservice for både store og små selskaper i hele Skandinavia.