Inselo har en lang og vellykket historie med å levere effektive og vellykkede service og utrullingsprosjekter. Vi har et sterkt fokus på god kommunikasjon og nøye håndtering av de kritiske aspektene av prosessen inkludert innhenting av god og rikitg dokumentasjon. Vår omfattende erfaring inkluderer store utrullingsprosjekter for anerkjente bedrifter som Varner, Visual Art, samt forbrukerorienterte initiativer for Allente og Telenor. Vi forstår viktigheten av presisjon og effektivitet i slike prosjekter, og vårt team er dedikert til å levere resultater som overgår forventningene. Trenger du hjelp med ett eller flere utrullingsprosjekter ikke nøl med å ta kontakt med oss i dag.
Inselo har bred industriell erfaring fra store suksessfulle utrullingsprosjekter for blant annet Telenor, Allente og Varner. Vi er fleksible og tilpasser oss deres behov både før men ikke minst under prosjektets gang for å sikre suksess.
Nøkkelen til suksessfulle prosjekter handler om god og transparent kommunikasjonsflyt mellom alle aktørene i prosjektet for suksess i dag og ikke minst tilpasse leveransen for at vi leverer ennå bedre imorgen.
Vi har et bredt utvalg av installasjonspartnere med de rette sertifiseringene vi kan bruke tilpasset ditt prosjekt. Med god rekruttering, kontinuerlig opplæring og tydelige leveransebeskrivelser og ordrekontroll på utført jobb sikrer vi kontinuerlig kvalitet.
Vi forstår helheten i din leveranse gjennom vår praktiske prosess, logistikk og installasjonsekspertise og bruker teknologiske løsninger som sørger for riktig informasjon og dokumentasjon.
Inselo har med stor suksess implementert nye kassasystemer i alle Varner-butikker (Cubus, Dressmann, Carlings, BikBok) over hele Norge. Prosjektet pågikk høsten 2023 og involverte besøk og installasjoner i over 550 butikker, ved hjelp av et utvalgt nettverk av våre profesjonelle installasjonspartnere. Vi hadde fokus på riktig onboarding av partnere og en god bookingprosess med butikkene. Det ble gjennomført daglig standup for alle involverte. I tillegg lå fokus på å kunne “snu oss fort” for å tilpasse leveransen og håndtere uventede utfordringer.
Telenors moderniseringsprosjekt har gått ut på å stenge det utdaterte kobbernettet for Telenors egne kunder og flytte dem over på nye, mer robuste og moderne løsninger. I november 2020 ble Inselo en viktig del av dette prosjektet. Vi fikk i oppdrag av Telenor å utføre dekningsmålinger i de vanskeligste områdene i landet for å finne løsninger for kundene. Fra desember 2020 til februar 2021 utførte vi 1750 dekningsmålinger.
Etter sammenslåingen av Viasat og Canal Digital til Allente måtte alle tidligere Viasat kunder bli justert til Canal Digitals satellitt. Inselo var den største enkeltstående aktøren i Dish Turn og alle de involverte kundereisheltene våre besøkte over 30 000 kunder i alle kriker og kroker av Norge og Sverige. Les artikkel skrevet om innspurten av prosjektet her.
Ta kontakt med meg for en hyggelig prat. Jeg kan fortelle deg mer om våre modulbaserte og skalerbare kundereisekonsepter. De vil garantert påvirke kundefornøydhet, inntekter, kostnader og risikoprofil i din bedrift positivt. Jeg har 20 års erfaring innen forretningsutvikling, coaching og ledelse, og har blant annet bygd opp salgsteam og kundesenter for Norges Energi og Phonero. Jeg er en chilensk energibunt og fotballentusiast bosatt i Kristiansand. Når du kontakter meg, møter du en livsglad, genuin, kreativ menneskekjenner som er klar for for å finne de beste løsningene for din bedrift. Jeg lykkes når dine kunder opplever magi i møtet med din merkevare. Gleder meg til å høre fra deg. Vennlig Hilsen
Inselo er en forretningspartner som brenner for de optimale kundereisene. Vi leverer løsninger innen logistikk, installasjon og kundeservice for både store og små selskaper i hele Skandinavia.