Telenor har inngått et samarbeid med Inselo for å optimalisere logistikkhåndteringen for sluttbruker-logistikken i Norge. Telenor har tidligere håndtert logistikken gjennom sitt eget selskap Telway AS. Nå har de valgt å gi Inselo utfordringen med å videreutvikle og optimalisere leveransene de neste årene.
Anna Måsender, direktør for Telenors infrastrukturdivisjon
«Telenor Norge valgte Inselo fordi de setter kunden i fokus og har effektive prosesser med digitalisering som verktøy. Videre har Inselo god innsikt i dette viktige området med flere operatører på kundelisten,»
Jan-Ole Skubberud, CEO i Inselo:
"Vi er dypt takknemlige for den tilliten Telenor har vist oss ved å tildele oss denne kontrakten. Vi ser frem til et tett og konstruktivt samarbeid med Telenor for å videreutvikle leveransen og skape enestående kundeopplevelser for deres kunder. Hos Inselo tror vi på kraften av å stille spørsmål ved det bestående for å skape positive endringer. Gjennom våre digitaliseringskapasiteter og vår unike Way-of-Work, legger vi grunnlaget for felles læring og vekst både for kunden og Inselo. Dette partnerskapet vil resultere i en smartere operasjonell modell som gir økt kundetilfredshet, lavere miljøbelastning og reduserte kostnader".
Denne kontrakten representerer en betydelig seier for Inselo og vil sikre mange nye arbeidsplasser på Romerike. Vi er stolte av å kunne bidra til lokal vekst og ser frem til å fortsette vårt arbeid med å levere innovative løsninger og forbedret kundeservice for Telenor.
Om Inselo:
Inselo er en ledende leverandør av innovative løsninger innen logistikk, installasjon og service. Vi er dedikert til å skape verdi for våre kunder gjennom kontinuerlig forbedring, digital transformasjon og optimale kundereiser. Vår filosofi er at tankens kraft er nøkkelen til å endre spillereglene i en konkurransepreget verden.
Inselo er en forretningspartner som brenner for de optimale kundereisene. Vi leverer løsninger innen logistikk, installasjon og kundeservice for både store og små selskaper i hele Skandinavia.