Kundene og teknologien endrer seg i en finans og forsikringsbransje preget av omstilling og digitalisering. Bank- og forsikringskunder er ikke like lojale som før, og det stilles nye krav til bransjen. Man må levere det lille ekstra for å skille seg ut. Bransjen må utvikle nye, tjenestebaserte modeller, innovative produkter og legge større vekt på å hjelpe kundene med rådgivning. Inselo kan hjelpe deg med å utvikle porteføljen til fysiske produkter gjennom å håndtere logistikk og installasjon. Vi kan også fungere som dine virtuelle rådgivere overfor kundene gjennom å kjøre befaringer eller hjelp kunden ved hjelp av videoguiding.
Tenker du å starte konsepter for å hjelpe kundene gjennom leasingmodeller eller egen nettbutikk for salg av fysiske produkter for grønnere, sikrere og smartere hjem? Inselo kan ta seg av hele eller deler av administrasjonen av produktene, fra leverans og logistikken til installasjonen.
Vi sørger for at logistikken din fungerer, og kan håndtere alt. Vi løser alt fra enkle, skalerbare oppdrag med standardiserte løsninger til de mest komplekse logistikkutfordringer. Målgruppen vår spenner fra små startups til store selskaper fra et bredt spekter av bransjer.
Dine varer skal ut til kundene umiddelbart og vi snur derfor varer fra mottak til klar i nettbutikk innen 18 timer. Vi plukker og pakker til kl 16:00 med opphenting transport inntil 21:00 for å sikre levering neste dag. Vi leverer SLA på 99,11% på distribusjon. Vi har lang erfaring med effektiv og bærekraftig pakking av varer.
Inselo tilbyr "ekte helter" for din kundestøtte, med lang erfaring og en innovativ tilnærming. Vi kan designe og drifte smartere operasjonelle prosesser. Vi optimaliserer flytene og setter deretter opp skreddersydde team etter ditt behov. Vi kan håndterer alt fra førsteklasses kundeservice og teknisk support, til effektiv fjernhjelp via video. Vi jobber kontinuerlig med effektivisering av komplekse prosesser, støttet av automatisering, RPA og sømløs systemintegrasjon. Dette sikrer optimal sømløs drift.
Hvorfor ikke utføre skadebefaringer digitalt? Eller drive kundepleie og mersalg ved å gi kunder digital rådgivning om hvordan de bedre kan sikre og utvikle sine verdier? Virtuell rådgivning bygger bro over det visuelle gapet mellom kunder og kontaktsentre. Servicemedarbeiderne kan se hva kundene ser gjennom smarttelefonkameraene deres. Alternativt kan du speile mobilskjermen og gi veiledning i bruk av apper og utfylling av skjemaer. Dette skaper mer fornøyde kunder og muligheter for mersalg!
Ta kontakt med meg for en hyggelig prat. Jeg kan fortelle deg mer om våre modulbaserte og skalerbare kundereisekonsepter. De vil garantert påvirke kundefornøydhet, inntekter, kostnader og risikoprofil i din bedrift positivt. Jeg har 20 års erfaring innen forretningsutvikling, coaching og ledelse, og har blant annet bygd opp salgsteam og kundesenter for Norges Energi og Phonero. Jeg er en chilensk energibunt og fotballentusiast bosatt i Kristiansand. Når du kontakter meg, møter du en livsglad, genuin, kreativ menneskekjenner som er klar for for å finne de beste løsningene for din bedrift. Jeg lykkes når dine kunder opplever magi i møtet med din merkevare. Gleder meg til å høre fra deg. Vennlig Hilsen
Inselo er en forretningspartner som brenner for de optimale kundereisene. Vi leverer løsninger innen logistikk, installasjon og kundeservice for både store og små selskaper i hele Skandinavia.