Våre dyktige kundereisehelter, kombinert med våre smarte og virtuelle tjenester, skaper magiske kundeopplevelser som øker salget, reduserer kundefrafall og bedrer omdømmet ditt. Vi gjør hverdagen din enklere ved at vi håndterer kundekontakt og dine kunders kundereiser for deg. Med vår brede kompetanse forstår vi helheten i kundereisen og setter sammen tjenestespekter og team tilpasset dine behov. Vi kan hjelpe deg med alt fra salg, virtuell rådgivning og kundeservice til back office- oppgaver.
Vi velger ut kundereisehelter for teamet ditt, basert på avklarte kompetansekrav og behov. Vi har lav turnover i bedriften, noe som betyr at vi får bygd og opprettholdt kompetanse over tid.
Vi tegner kundereisen og utarbeider behovene sammen. Inselo forstår helheten i kundereisene, takket være vår brede kompetanse.
Vi har en unik kultur der vi løfter frem kundereiseheltene våre. Vi har erfarne kundesenter-coacher som kontinuerlig får frem det beste i hver i enkelt medarbeider.
Vi skaper økt salg og kundetilfredshet ved at vi ser det kunden ser gjennom TechSee. Som rådgivere for kunden, kan vi guide og gjøre befaringer digitalt.
Våre kundereisehelter i Kristiansand og på Berger leverer et bredt spekter av salgs- og kundeservice tjenester via telefon, video, chat, sosiale medier og email for små og store oppdragsgivere. Vi bruker det virtuelle hjelpeverktøyet TechSee, som gir oss uante muligheter til å hjelpe kunden raskere, uansett hvor de befinner seg. Våre fantastiske helter setter alltid kunden først, og har solid salgskompetanse. Heltene gir alt for å skape magiske øyeblikk for dine kunder. De har fokus på god rådgivning og ønsker å overraske kunden positivt. Tjenestespekteret er modulbasert og blir tilpasset dine kundereiser og behov.
Med god kundeservice vil du holde på kundene dine lenger. Vår unike ansettelses- og onboardingprosess skaper kundereisehelter som blir dine beste ambassadører. Med bred operasjonell kompetanse forstår vi behovene til din bedrift og dine kunder bedre enn et tradisjonelt call center vil klare. Vi leverer kundeservice via telefon, chat, sosiale medier, epost, og bruker det virtuelle hjelpeverktøyet TechSee for bedre service.
Vårt kundesenter bruker Techsee fordi vi mener det er bedre å se enn kun å høre. Med ekstern visuell kundehjelp bygger Techsee bro over gapet mellom kunder og tradisjonelle kontaktsentre. Våre agenter kan se hva kundene ser gjennom smarttelefonkameraene deres, og visuelt gi råd og veiledning. Dette skaper mer fornøyde kunder, høyere effektivitet og flere magiske øyeblikk. Begge deler er bra for din merkevare.
Ta kontakt med meg for en hyggelig prat. Jeg kan fortelle deg mer om våre modulbaserte og skalerbare kundereisekonsepter. De vil garantert påvirke kundefornøydhet, inntekter, kostnader og risikoprofil i din bedrift positivt. Jeg har 20 års erfaring innen forretningsutvikling, coaching og ledelse, og har blant annet bygd opp salgsteam og kundesenter for Norges Energi og Phonero. Jeg er en chilensk energibunt og fotballentusiast bosatt i Kristiansand. Når du kontakter meg, møter du en livsglad, genuin, kreativ menneskekjenner som er klar for for å finne de beste løsningene for din bedrift. Jeg lykkes når dine kunder opplever magi i møtet med din merkevare. Gleder meg til å høre fra deg. Vennlig Hilsen
Inselo er en forretningspartner som brenner for de optimale kundereisene. Vi leverer løsninger innen logistikk, installasjon og kundeservice for både store og små selskaper i hele Skandinavia.