Det viktigste øyeblikket i kundereisen er når kunden tar i bruk tjenesten for første gang. Det tar vi på største alvor, og lar kommunikasjon og opplæring komme først. Dette kan dokumenteres gjennom våre over 500 000 hjemmebesøk i Skandinavia de siste årene. Kundene gir oss en score på 9,3 av 10 mulige, basert på de siste 100 000 sms-svarene. Vi følger målrettet opp kunder som gir lav score for at vi kontinuerlig skal forbedre oss.
Våre 500+ lokale installatører som gir alt for kunden, er utvalgt basert på vår verdikode MAGI. Alle partnere får sertifisering, og blir en del av vårt partner success program og Inselo Academy.
Vi har strenge HMS retningslinjer og bruker "sikker jobb analyse" aktivt. Alle partnere følger vår Code of Conduct. Vi reviderer sertifiseringer og forsikringer jevnlig.
Inselo blir integrert sømløst som en del av din kundereise via API. Du får tilgang til data, og vi kjører jevnlig forbedringsmøter. Vi bruker vår egenutviklede kundereiseplattform mot kunde og partnere.
Vi måler kundefornøydhet på hvert oppdrag. 55% av alle kundene responderer, og karaktersnittet er på 9,3 av 10 mulige. Vi følger opp kundene systematisk basert på hvilken karakter de gir.
Vi har tilnærmet landsdekkende nettverk av elektrikere i Norge, Sverige og Danmark. Installerer alt fra solceller, batterier, elbilladere til nye kurser.
Vi har landsdekkende nettverk av sertifiserte varmepumpeinstallatører i hele Norge og Sverige.
Vi har landsdekkende nettverk av teknikere som installerer antenner, smarthjem, robotgressklippere og annen elektronikk i hele Norge, Sverige og Danmark
Inselo er en installasjonsplattform som er Ekom og elektro sertifisert. Vi håndterer hele prosessen fra bestilling til installasjon og oppfølging. Vi sikrer at alle installasjonspartnere oppfyller våre høye krav til HMS og kvalitet gjennom våre egenutviklede systemer og vårt kompetanseteam. Teamet tilbyr kundeservice, teknisk kompetanse, kvalitetskontroll og opplæring av våre installasjonspartnere og vårt kontaktpunkt for våre oppdragsgivere.
I Inselo mener vi at de optimale kundereisene skapes i skjæringspunktet mellom mennesket og teknologi. På teknologisiden har vi derfor utarbeidet et bredt spekter av løsninger som snakker med vårt ordrehåndteringssystem Naevo. Dette betyr full transparent data for våre oppdragsgivere, en selvutviklet partner app for våre installatører og ikke minst et brukervennlig løsning og informasjonsløp for kundene.
Vår algoritme og kartverktøy hjelper oss med å regne ut beste kjøreruter for våre teknikere. Dette sørger for høyere utnyttelsesgrad og leder til at det blir kjørt færre km i snitt pr oppdrag som bidrar til mindre miljøavtrykk.
Ta kontakt med meg for en hyggelig prat. Jeg kan fortelle deg mer om våre modulbaserte og skalerbare kundereisekonsepter. De vil garantert påvirke kundefornøydhet, inntekter, kostnader og risikoprofil i din bedrift positivt. Jeg har 20 års erfaring innen forretningsutvikling, coaching og ledelse, og har blant annet bygd opp salgsteam og kundesenter for Norges Energi og Phonero. Jeg er en chilensk energibunt og fotballentusiast bosatt i Kristiansand. Når du kontakter meg, møter du en livsglad, genuin, kreativ menneskekjenner som er klar for for å finne de beste løsningene for din bedrift. Jeg lykkes når dine kunder opplever magi i møtet med din merkevare. Gleder meg til å høre fra deg. Vennlig Hilsen
Inselo er en forretningspartner som brenner for de optimale kundereisene. Vi leverer løsninger innen logistikk, installasjon og kundeservice for både store og små selskaper i hele Skandinavia.